tisdag 22 februari 2011

Newsmill bedriver censur

Idag kom mitt barnbarn och hälsade på. Hon berättade om en tråkig händelse i skolan och sa att den var "haram". Jag blev alldeles kall. Så långt har det gått att en svensk flicka använder ett begrepp från islam för att uttrycka något negativt. I en artikel "Hot mot det öppna samhället" belyste jag den påverkan som islam redan har fått på det svenska samhället. Den blev refuserad med en vag motivering. Då skickade jag den till Politiskt inkorrekt, som har modet att publicera det som ingen av de etablerade medierna vågar. Nu är det bevisat att vi har en långt gående självcensur i Sverige och om vi inte vill gå under som en levande demokrati, måste vi bli många som bryter de politiskt korrektas diktatur. Nu publicerar jag min artikel också på min hemsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar